Het overkomt veel ondernemers: “Iets” doet het niet waardoor er geen internet of wifi meer is en vervolgens is het volstrekt onduidelijk bij wie je moet zijn voor de oplossing. Je belt de kassa leverancier maar die wijst naar “het netwerk”. Vervolgens probeer je KPN of Ziggo maar, in de hoop dat zij je verder kunnen helpen. Maar het modem en de internetverbinding zijn prima in orde. De jongens van de camera’s misschien? Ook daar krijg je nul op rekest.
Managed Netwerk en Wifi abonnement
Met ons full service abonnement, ook wel ‘Het Managed Netwerk en Wifi abonnement’, ben je van deze frustrerende problematiek af en hoef je niet meer van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Dankzij onze 'best practice' aanpak zien we heel snel waar het probleem precies zit en welke partij ingeschakeld moet worden. Als het probleem bij ons ligt, dan gaan we gelijk aan de slag. Ligt het probleem bij een derde partij, dan kunnen wij vaak zelf contact met hen opnemen en gezamenlijk het probleem oplossen. De ervaring leert dat techneuten onder elkaar toch makkelijker praten, met als bijkomend voordeel dat je zelf je tijd hier niet aan hoeft te verspillen. Je kan de problemen dus bij ons “over de schutting” gooien.
Onder ‘Het Managed Netwerk en Wifi abonnement’ valt het volgende:
- Alle benodigde netwerkapparatuur, welke in bruikleen wordt verstrekt.
- Installatie en configuratie uren.
- Proactieve monitoring van de apparatuur en de internetverbinding.
- Service (updates, onderhoud en configuratie wijzigingen).
- Priority support (uiterlijk binnen 4 uur, remote en op locatie).
- Gratis vervangingsservice van defecte netwerkapparatuur (uiterlijk binnen 24 uur).
De initiële looptijd van het abonnement is 36 maanden, daarna wordt het maandelijks automatisch verlengd.
De internetverbinding zelf valt niet onder het contract. Deze zul je dus bij een provider zoals KPN of Ziggo moeten afsluiten.