Ondanks de zorgvuldige opzet van het netwerk kan er natuurlijk altijd iets fout gaan. Een update waar problemen mee zijn, of een medewerker die een stopcontact nodig heeft voor zijn oplader en zomaar wat belangrijke stekkers eruit trekt , of misschien lekkage ergens. Het is een dynamisch geheel en 100% storingsvrij bestaat helaas niet.
Ons abonnement garandeert een respons tijd van maximaal 4 uur. Dat betekent dat wij binnen 4 uur met jouw probleem aan de slag gaan om de storing te vinden. Dankzij onze ‘best practice’ aanpak zijn we snel in staat om het euvel te lokaliseren.
Soms gaat er iets mis bij een derde partij. De cameraserver kan bijvoorbeeld offline zijn en dan is er hulp van de cameraleverancier nodig. Wij nemen dan contact met hen op om gezamenlijk het probleem te tackelen. Waar mogelijk hoef je hier dus niet tussen te zitten.
Ook monitoren wij onze hardware vanuit ons datacentrum. Zo zijn wij vaak op voorhand al op de hoogte van mogelijke problemen. Voorkomen is beter dan genezen, en dankzij de monitoring kunnen we problemen voor blijven en snel met jou en andere partijen schakelen.